《قصة 24 ساعة》الساعة 15
Advertisement
اللهم صلِ وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
بسم الله نبدأ
ياسر / لا ما له داعي روحي بيتك اقدر اتصرف
زوبعة / انا بروح
كملت و هي تطلع من جيبها سكين/ هاك ذي السكين تحمي نفسك فيها تراها ممسوحه بسم يعني اي جني يعترض لك ان ما مات من الطعنه بيموت من السم
اخذ ياسر السكين و شكر زوبعة
راحت زوبعة و تركت ياسر يكمل رحلته
'' ياسر ''
و ها انا ذا اكمل الرحلة لوحدي
مشيت و انا مترقب لهجوم اي جني
مجهز السكين في يدي عشان اول ما اُهاجَم اتصدى
و لـلحظة تغير الحال
احسست بأني ما ابصر
تحول العالم للسواد الداكن
رفعت يدي قريب من وجهي لعلي ابصر ولو القليل
لكن ما كنت قادر اشوف نهائيًا
حسيت بوجود احد بقربي
مسكت السكين و صرت احركها بحركات عشوائية
و انا اتراعد في داخلي
ماني قادر اشوف و الواضح ان فيه احد قريب مني
صرت الوِّح بالسكين يمين و يسار و ما فيه قدامي الا سواد
زاد الرعب في داخلي بعد ما لمستني يد حاااره
قلت بصوت مرتجف/ مين اللي لمسني
انطلقت ضحكه لعينه ما تبشِّر بالخير
كانت ضحكه انثويه لكن بداخلها الكثير من الشر و القسوة
قالت بنفس النبره/ انا اللي لمستك
كنت أحاول احدد مكانها عن طريق صوتها
قلت و انا ابيها تتكلم عشان اعرف موقعها بالضبط / وش تبين فيني
ردت علي / لا تحسب اني غبيه عارفه انك تبي تحدد مكاني عن طريق صوتي لكن للأسف ما راح تقدر لاني اخذت السكين من يدك و حاليا انت ما تشوف
صُعِقت من كلامها تو السكين كانت بيدي كيف فجأه اخذتها و انا ما حسيت حتى بإقترابها مني
نطقت و انا تعبان من كثر الأحداث اللي مريت فيها اليوم/ انتي اللي خليتيني أعمى
ضحكت هذيك الضحكه المستفزه و اردفت/ ذكي ما شاء الله عليك ايه انا.. عالعموم بوديك مكان يحبه قلبك
كلامها ابدا ما كان مطمن لي بالعكس زاد الخوف بقلبي من خلال اللي صار بيني و بين شمهروس عرفت ان ذي الجنيه مثله و العن بعد
حسيت بيدها تمسك يدي و تشد عليها و في غضون ثواني قالت/ وصلنا
و بوصولنا للمكان اللي تكلمت عنه رجع لي بصري
مريت بعيوني على المكان
كان بيت قدييم
لكن تفوح منه رائحة الدم
جت عيني على الباب
و ارتعش جسمي من اللي شفته
حسيت حتى شعر راسي وقف من هول المنظر
Advertisement
- In Serial41 Chapters
Can i please get a female demon lord on the 10th world(Hiatus)
Frith Runeore, savior of 9th worlds, has a problem. Every time he saves a world, he gets summoned to another. Will he ever live peacefully? Will he ever find a way to stay on a world? Will he find someone special? or will he continue to get dragged to different world? This is my first work so it will probably be bad so read this at you own risks, you have been warned.
8 137 - In Serial30 Chapters
Sam and the Dead
Samantha, apprentice necromancer, raised the dead for a living. Her sponsor and mentor, Maestro James Cowen, has promised her the career of her dreams. She only had to do what she was told.
8 77 - In Serial51 Chapters
Origin Of The Forsaken
Randomly selected by the system Darius is sent to another world to learn and grow stronger to prepare his world for the coming threat. Chapters will generally be released Monday, Wednesday, and Friday. (This is my first attempt at writing, criticism and suggestions are encouraged.)
8 128 - In Serial10 Chapters
I think I love him Cohenmuse.story
If u like Cohen muse this is for you
8 118 - In Serial7 Chapters
Sangharsh ( Abhira story)
yeh story abhimanyu aur akashra ke sangharsh ki hai.
8 134 - In Serial40 Chapters
Fangirl Turns To His Girl | Ricci Rivero Fanfic
'I don't care if others will caught us. I don't care about what will they think. One thing is for sure, I don't want to lose again in the next season. But right now, I don't want to lose her. I don't want to lose Khaira.'- R. RIVEROHighest Rank:#1 in RIVEROBROTHERS (10/23/18)#1 in LASALLE (11/15/18)#2 in RICCI (12/04/18)___*Reminder:THIS IS ONLY A FICTION!
8 86

