《[C] Putera Kayangan》Bab 27 : Pregnant
Advertisement
Team shift malam dah pun sampai. Jadi kami yang team pagi ni pun beransur untuk pulang. Aku mengemas barang-barang aku dan keluar.
Keluar saja, mata aku menangkap figura seorang lelaki yang amat aku kenal. Dia mengenakan kemeja putih yang dimasukkan ke dalam seluar slack hitam. Kasut kulit berwarna hitam dia, fuh berkilat betul. Memang jaga betul ni. Lengan kemeja di lipat hingga ke siku. Dua butang di bahagian leher dibiar terbuka. Paling penting, bibirnya tersenyum manis ke arah aku.
Tapi yang paling menarik, mata hazel dia yang mampu buat ramai gadis tertarik. Wajah tampan yang ada sedikit kedinginan. Tapi bila dah senyum, semua orang akan cair.
Beruntung kan aku dapat dia? Uhuk
Haih, suka betul ikat rambut apple hairstyle. Nasib baik jambul dia je panjang. Kalau bahagian kiri kanan dengan tengkuk panjang juga, memang aku potong! Tapi jambul dia tu pun tahlah, sakit hati kita tengok. Tak apa, slow slow lepas tu aku nak suruh dia potong. Bijak Nayra.
"Kesian awak lama tunggu,"
"Untuk awak, seribu tahun pun saya sanggup tunggu,"
Aku buat muka meluat. Aydin pula gelak terbahak-bahak lepas tengok riaksi aku. Aku endahkan dia dan pergi ke tempat sebelah pemandu. Pantas Aydin berlari ke arah itu juga dan membuka kan pintu untuk aku.
Ouh, nak tunjuk gentleman lah ni? Tak apa, kita tengok sampai bila dia rajin nak tolong bukakan pintu.
Aydin masuk ke bahagian memandu dan memulakan pemanduannya. Aku pula menceritakan segala apa yang jadi dari Aiman dan Aima yang sweet nak mampus main kejar kejar dalam cafe. Lepas tu, pasal Aydan tau hubungan kami.
Jap, aku ada tertinggal apa-apa ke?
×××××
"Kita nak buat apa dekat shopping mall ni?" Aku pandang Aydin dengan muka yang tertanya-tanya. Kerut habis dahi aku.
Kondominium aku dah bertukar jadi shopping mall ke?
"Nak beli barang sikit, teman boleh?" Aydin kerdip-kerdipkan mata dia sampai tersengih. Tingkah laku dia buatkan aku tertawa perlahan.
"Boleh... Jom,"
Lolipop yang ada di dalam bekas khas di ambik. Plastik di buka lalu di masukkan ke dalam mulut Aydin. Tak lupa juga cermin mata hitam turut dipakainya. Ya Allah, dah macam mafia tak pun gangster dah dia ni. Tambah pula dengan pemakaian dia sekarang. Rambut berkilat dia tu. Haih, tergoda aku wey!
Advertisement
"Jom," Aydin melangkah turun dari kereta.
Aku pula terkial-kial dengan beg aku, gelabah tengok dia dah turun. Baru saja aku nak buka pintu, pintu tu dah pun terbuka dengan sendiri.
Oh, Aydin yang tolong bukakan.
Aku pun turun. Pintu ditutup dan dia memastikan yang kereta dia dah berkunci. Naya nanti kalau kena curi. Tak pasal-pasal nanti kena sewa kereta si Amir.
Kami berjalan beriringan ke tempat lift. Banyak juga kereta di parking lot ni. Musim gaji sekarang ni, tak heranlah ramai manusia dekat pusat membeli belah ni.
Aku dan Aydin menjadi tumpuan. Bukan apa, tengoklah gaya Aydin yang macam mafia ni. Spek hitam, lengan kemeja lipat sampai siku, dalam mulut ada lolipop, kemeja masuk dalam seluar slack hitam. Kasut berkilat, rambut pun hitam berkilat. Ikat pulak tu! Lagi satu, jalan mendada. Waduh, nak tunjuk dada bidang dia lah tu.
Di tambah pula ada perempuan cantik dan comel di samping dia. Tinggi dia hanya paras bahu lelaki yang bernama Aydin itu. Berkemeja putih, tudung hitam, seluar slack dan kasut kulit bertutup juga hitam. Memang padan dengan Aydin. Siapa lagi kalau bukan aku? Hehe
Dah macam couple dah kami ni.
Eh, memang couple pun.
Langkah aku terhenti di depan pintu masuk kedai yang baru saja Aydin masuk. Kenapa dia pergi kedai ni? Kedai barangan baby?!
Aydin yang sedar aku tak ada di sebelahnya menoleh. Spek hitamnya dibuka dan menuju ke arah aku dengan tangan kiri dia di masukkan ke dalam poket seluar. Batang lolipop tadi pula aku tak tahulah lepas kemana. Dia telan sekali kut batang putih lolipop tu.
Aku rasa nak pengsan.
"Kenapa awak masuk kedai ni?" soalku sambil lihat setiap barangan di dalam kedai itu. Baju baju si kecil itu menarik perhatian aku.
"Sebab nak beli baranglah," jawab Aydin selamba.
"Siapa pregnant?"
Aydin tersenyum nakal. Dia mendekati aku. Bibir dia betul betul di tepi telinga aku. Dengan perlahan, dia bisikkan sesuatu kepada aku.
"awaklah... Lupa awak pregnant anak saya?"
Advertisement
Terbutang mata aku. Aku pregnant anak dia? Bila masa nyah?!
Aku pijak kasut kulit hitam berkilat dia tu banyak kali biar kotor, "padan muka!" dengan muka cemberut, aku masuk ke dalam. Berbahang juga muka aku ni.
Aydin yang panggil panggil nama aku tu aku biar. Geramlah tu kasut berkilat dia dah kotor kena pijak. Ah, biar dia. Siapa suruh gurau macam tu.
Pekerja dan pelanggan dalam kedai tu semua tersengih-sengih pandang aku dengan Aydin. Aku cungkil mata semua nanti baru tau!
"Sayang, alah janganlah marah. Gurau je," makin lebar sengihan seorang pekerja yang sedang mengikuti kami.
Aku beri jelingan maut kepada pekerja tu dan Aydin. Habislah semua orang fikir aku ni wife dia yang sedang pregnant merajuk dengan husband dia. NO!!
Aydin hanya tersenyum. Bakul baju diambil dan dia melangkah ke bahagian barangan bayi yang sekitar umur satu , dua tahun. Aku hanya ikut dia dari belakang. Pekerja tadi hilang ke mana pun tak tahulah.
Kecutlah tu kena jeling dengan aku.
Aku nak tanya Aydin dia nak beli baju ni untuk siapa tapi aku tengah merajuk dengan dia. So aku buat tak tahu je. Tapi dia macam tak ada gaya nak pujuk aku je.
Aydin yang sedang membelakangi aku itu dipandang. Aku tak tahulah. Aku rasa aku dah gilakan dia kut. Tengok belakang dia pun aku dah suka. Tangan kiri dia pegang bakul, tangan kanan pula asyik angkat letak angkat letak kasut bayi.
Biarlah dia. Baju baju bayi yang berhanger disebelah kiri menarik perhatian aku. Comelnya! Baju dia pun lembut. Ini persis beruang, arnab, buaya pun ada?! Fuh.
Baju buaya tu aku ambik dan belek-belek belek. Tiba-tiba aku rasa macam ada seseorang di belakang aku. Aku toleh kebelakang dengan berhati-hati, Aydin rupanya. Spek hitam dia sekarang dah bergayut elok dengan leher baju dia yang dua butang dibiar buka dan menampakkan sikit badan dia. Nasib baik dia tak ada bulu dada.
Eh... No, Nayra! Jangan explore lebih!
"Aww... Comelnya baju tu," tegur Aydin sambil tengok baju yang ada di tangan aku.
Aku tersenyum, "kan,"
"Ambiklah. Saya bayarkan," Aydin pula tersenyum.
"Tapi nak bagi siapa?"
"Future baby kitalah," jawab Aydin selamba. Sempat dia kenyit mata ke arah aku sebelum beredar. Aku dah macam cacing kepanasan lepas dia kenyit mata tu. Dia ni kan!
Disebabkan baju ni comel. Aku ambil lah juga. Aydin pun dah kata dia nak bayarkan. So? Tak akan nak lepaskan peluang keemasan.
"Oh ya, Aydin." Aku berdiri disebelahnya sambil mendongak untuk melihat wajah tampan dia tu.
Aydin hanya berdehem sambil membelek-belek pakaian bayi yang bersangkut.
"Barang bayi ni semua, awak nak bagi dekat siapa?"
Tangan Aydin yang sedang membelek-belek itu terhenti seketika. Riak wajahnya berubah beku. Dia pusing memandang aku lama.
Tiba-tiba aku teringatkan sesuatu. Sesuatu yang sepatutnya aku tanya dia dari mula aku jumpa dia tadi! Yes, frame gambar tu!
Tengok Aydin yang tenung aku dengan lama tu membuatkan hati aku tak tenang. Mungkin dia sedang menyusun ayat yang sesuai untuk aku mudah faham.
"Aydin?"
Aydin mengeluh. Belakang lehernya diusap perlahan. Dengan senyuman nipis. Dia mengemukakan jawapan.
"Sebenarnya..."
Aku cuba hadam satu persatu apa yang diceritakan Aydin. Lancar saja Aydin menceritakan kesemuanya tanpa ada putar belit. Hati aku jadi sayu.
Nasib baik kami di bahagian yang tersorok. Tapi mengenangkan ini tempat awam, aku suruh dia berhenti sebelum melanjutkannya.
Aku segera menukar topik untuk mencari baju bayi yang comel comel. Aydin mengariskan senyuman.
Kami pun mencari baju baju bayi yang comel untuk dijadikan hadiah kepada si kecil yang aku tak sabar nak jumpa kelak!
Habislah kena gomol dengan aku nanti.
bersambung
Advertisement
- In Serial30 Chapters
Sleeping With My Best Friend (Complete)
Berkley and Dean grew up side by side because their Dads were best friends and owned a fishing boat company together. They were so close they could finish each other's sentences and read each other's minds. He had always looked out for her and tried to protect her from getting hurt by guys that had bad intentions. She trusted him more than anyone else in the world. That's why when they went off to college together and she decided she wanted to experience sex for the first time, she couldn't imagine having her first time with anyone else but Dean. She wanted it to be with someone special that meant a lot to her that she could trust. Dean refused at first because he was afraid it would mess up their friendship until he found out that refusing meant she was going to do it with a guy that he hated instead. He was so protective of her that he gave in. The problem was, they didn't think through all the consequences that came along with having sex with your best friend.**** Warning! Very mature themes & sexual content - 18+ *****Highest Rankings:#1 in TeenRomance out of 94,000 stories#6 in Romance out of 1.9 million stories.#4 in Love out of 2.2 million stories#1 in Friends to Lovers out of 19,000 stories#1 in BestFriends out of 112,000 stories.#1 in Romance-Friendship out of 13,000 stories.#1 in Eroticromance out of 11,000 stories
8 458 - In Serial84 Chapters
If only I knew you (UNEDITED)
# 3rd place in the spring awards 2020A story about an innocent girl, a girl who only knew how to spread love. She has the eyes of innocence, the face of an angel and a personality of a dreamer but her smile....her smile is so beautiful but what people don't see, is a smile that hides more pain than you can ever imagine. A story about a boy, a boy who was forced to grow up into a cold heartless monster. Every girl wanted to be with him and there wasn't a single girl in the campus who had not slept with him except for those who were the outcasts. He was a playboy, not caring about anyone's feelings except his friends and his sister. His sister was his world, he would destroy anyone who even dared hurt his beloved sister. What will happen when he gets trapped in misunderstandings, vowing to take revenge from the girl who caused his sister pain?What will happen when he breaks her beyond repair?What will happen when she loses her purpose in life and becomes lifeless?What will happen when he finds out the truth and regrets immensely for what he did to the girl he madly fell in love with?What will happen when he gets separated from her?What will happen when he goes insane in her love, yearning and craving for her attention....for her that he abused for something that she never did but rather saved?Will she forgive him or will he lose her forever?After all, the things he had done to her were unforgivable and beyond words....."P...please don't leave me. Come back to me.... P...please...please Eyshana.... I... I love you" I pleaded and cried as I cradled her lifeless body.WARNING/ READ AT YOUR OWN RISK: INCLUDES MATURE SCENES, RAPE AND ABUSE!!.
8 381 - In Serial59 Chapters
SLOW BURN
"I don't know why but every time I'm around you, all I want to do is grab you and kiss you."When Josh Andrews finds himself falling for his brother's girlfriend he puts time and distance in between to shut off whatever the hell he is feeling for her. There's nothing time can't make people forget and nothing distance can't disappear. Eight years later, he sees her again and it's as if he's back to square one. It's as if time and distance are laughing at him. He loves her skin, her smile, her hair, and most of all, her lips. They say the best things are forbidden and there's nothing more that Josh wants than to have a taste of that forbidden fruit...Natalie Garcia has been with Brad Andrews since Junior year in high school. Eight years later, she finds herself single for the first time since then. It's not easy to just forget about everything she went through with Brad...just like it hasn't been easy to forget about the time Josh kissed her the last time she saw him. Imagine thinking about a single kiss for eight years and then seeing the person that kissed you again. Natalie doesn't understand what it is about Josh that makes her skin burn with desire. Her body yearns for his touch whenever he's near. She knows it's wrong. Hooking up with your ex-boyfriend's brother has to be breaking some kind of rule but it's beginning to get harder and harder for her to fight against the fire...Josh and Natalie find themselves in a SLOW BURN romance that is wrong but feels so right at the same time...
8 233 - In Serial29 Chapters
Cloaked Heart {fundylive}
a faceless dutch streamer is constantly in denial of her feelings towards a familiar streamer, leaving her with a cloaked heart and a struggle to express her feelingsCelaine; a french name meaning heavenly, and shyFloris; a Dutch name meaning Flower, or delicatefundylivexfem!ocanxiety, ED are involved in this writingthere will always be a trigger warning :)no smut, none of that bs, its uncomfortable to write out and just awkward in general. people have their preferences. I'm a minor.HIGHEST RANKS:#1 in #FUNDYLIVE#1 in #FUNDY#7 in #YOUTUBE#10 in #TOMMYINNIT
8 103 - In Serial35 Chapters
The Unwanted Mate I✔️
He ignored me... He broke my heart... All he wanted was an heir and I was the means to that end... He was suppose to be the one that loved me and took care of me... He was my mate... A mate that didn't love meNow I have his heir growing in me but once he gets what he always wanted I will disappear from his life forever... Well, that was the plan until he decided he wanted more than an heir .....He wanted me
8 186 - In Serial33 Chapters
BLS #2 : Challenging The Billionare
BLS #2Sky LocasonBillionare that never fail to make girls knee go weak. He has the charm that everyone envy. Hates everyone who tried to hurt his family and his closest friends. He never give someone mercy , he always ended up crushing them in the end.Janet StanmoreOrdinary girl who loves to write a blog , she got money from there and working part time at the restaurant as waitress. She's really kind heart girl but she hates when people treat other not in a right way." 'Never play with fire because you'll get burn' heard that saying? Well sweetheart you just entered hell and you're facing the devil himself " Sky said with his cold tone and giving Janet his evil stareEditor : ShinjasanjeevStart writing : 18 September 2016Finish writing : 30 September 2016
8 189

