《[C] Putera Kayangan》PENERANGAN
Advertisement
Sebelum kita beralih kepada bab seterusnya. Saya nak bagi penerangan sikit.
So, secara terang-terangannya sekarang. bukan pesakit DID. Dia manusia normal yang ada kembar yang bernama .
adik, pula abang.
Disebabkan mereka ni kembar, jadi muka mereka ni memang salin tak tumpah. Yang bezakan mereka cara rambut dan warna kegemaran yang sering mereka gunakan.
×××××
,
- Warna kegemaran dia dan tadi dia pakai baju biru sebab tu dipanggil '' oleh Anayra tadi.
- Pakai kereta
- Rambut dia (Haih... Tak reti betul nak explain).
- soft, cute, nice guy
×××××
,
- warna kegemaran dia dan tadi dia pakai baju sejuk warna Merah sebab tu dipanggil '' oleh Anayra tadi.
- selalu pakai ? Maybe.
- Pakai kereta .
- dia sedikit , dan dia
- sweet talker, cool, bad boy (sometime).
×××××
Mari mulakan dari,
- Aydan datang nak beli bunga.
- Aydan nak cuba kasi pickup line dekat Anayra.
- tapi gagal.
- Ayan datang tolong belikan bunga untuk Aydan sebab Aydan dah trauma jatuh longkang.
- Ayan tergesa-gesa sebab Aydan nak bunga tu segera.
- jadi dia tak ambil duit baki.
- lepas tu, Ayan datang semula ke kedai bunga sebab nak minta duit baki sebab tiba-tiba dia pokai.
- kedai bunga Encik Minghao kena rompak.
- dia tukar plan untuk tolong Anayra.
×××××
Ini je mungkin yang agak memeningkan. Yang lain-lain tu korang boleh boleh cuba kesan sendiri dengan perwatakan dorang yang saya dah bagitahu tadi.
Jenis kereta,
Warna baju,
Rambut.
Rasanya ini yang penting untuk korang tahu itu Ayan atau Aydan.
Ayan tak ada di Cameron sepanjang percutian. Dia sampai di Cameron pada pagi hari terakhir team Ayaan'z Cafe ingin bertolak balik.
×××××
Kalau ada ayat yang macam berbelit, boleh tanya semula okay >.
Saya tak lah terlalu pandai dalam menerangkan. Ini saja yang saya boleh bantu.
Jangan risau... Korang mesti akan suka Ayan nanti ✨ *stiker minum dettol*
×××××
Dan alang-alang tu, terima kasih sebab sokong saya walaupun cerita tunggang-langgang 😭.
Sekarang dah 400 view. Thankyou!! Uwaa!!
And satu lagi, thankyou sokong saya 😭. Tak jemu dia komen. Thankyouu.
Dan kawan-kawan saya yang bagi semangatt. Terima kasih!
Yang lain pun, thankyou sebab sudi baca cerita ni dan add dalam reading list! Terima kasih juga untuk yang vote!
Korang buat saya terharu.
Thankyou!
×××××
Okay itu sahaja!
sekali lagi... Terima kasih!
Jumpa lagi!
Advertisement
- In Serial25 Chapters
The Cliche Moments Of Indian Serials
Wondering how Indian daily soaps are??? Here is a perfect guide on what you will find in them. This book shows some typical concepts of Indian serials especially Hindi ones.I DON'T INTEND TO DEFAME ANY PARTICULAR SERIALS. THIS IS JUST PURELY FOR ENTERTAINMENT PURPOSE. And my ranting purposeDISCLAIMER: I do not own the images in the book. Source: Internet#41 in humour on 22.09.16#4 in rant
8 200 - In Serial9 Chapters
The "Best Friends" (LenxMiku)
Len kagamine has always been happy with his job but while working he meets a girl that will change his life.
8 94 - In Serial10 Chapters
Ten Envelopes
One note, two note, three note and more notes from anonymous.*A/N: This story is pretty cheesy! Be warned lol* Amazing cover by @mara_cleia
8 64 - In Serial62 Chapters
Amiss Prayer (Zawgyi&Unicode) [Completed]
For Zawgyiအဆင့္အတန္းကြာဟမႈ႐ွိတဲ့လူသားႏွစ္ဦး...ထိုလူသားႏွစ္ဦးၾကားျဖစ္တည္လာတဲ့ခ်စ္ျခင္းတစ္ခုဟာ ခိုင္ျမဲပါ့မလားး...ဘယ္ဘဝေရာက္ေရာက္ခ်စ္ေနပါ့မယ္ဆုိတဲ့ကတိစကားက တည္ျမဲပါ့မလားး....ကုိယ္ကေပးဆပ္ခ်င္ရင္ေတာင္ ကိုယ့္အမွားေတြေၾကာင့္င့္... သူ..ရယူရဲပါ့မလား...For Unicode အဆင့်အတန်းကွာဟမှုရှိတဲ့လူသားနှစ်ဦး...ထိုလူသားနှစ်ဦးကြားဖြစ်တည်လာတဲ့ချစ်ခြင်းတစ်ခုဟာ ခိုင်မြဲပါ့မလား...ဘယ်ဘဝရောက်ရောက်ချစ်နေပါ့မယ်ဆိုတဲ့ကတိစကားကတည်မြဲပါ့မလား....ကိုယ်ကပေးဆပ်ချင်ရင်တောင် ကိုယ့်အမှားတွေကြောင့်... သူ..ရယူရဲပါ့မလား...
8 93 - In Serial74 Chapters
Who Are You
In which, a girl with the same name as Min Yoongi's ex, texts him by mistake and he confuses her to be his ex."I would choose your thunder, I would choose your rain. Over anyone's sunshine."A Min Yoongi TextfictionBest Rankings:#4 in Romance #2 in Fanfiction#4 in bts #1 in btssuga#1 in btsfanfic#1 in suga
8 257 - In Serial37 Chapters
Young master Damien's pet
"Who touched you?" he asked, his eyes brooding down at her and when she didn't answer, his voice thundered in the room, "WHO?" The butler who stood near the wall spoke shakily, "Sir it was Mr. Reverale," Damien's face turned sour, his jaw ticking in anger he turned his face to the side where the butler stood behind."Bring the man here.""N-now?" stuttered the butler. It was the time of night.Damien who hadn't broken his eyes contact with the girl in front of him pushed his hand against the wall which previously rested beside his beautiful girl's head. Turning his body, he first looked at his butler who had his head bowed. With great courage, the butler came to meet his master's eyes, "Do you have any other better time? Or should it be after I wring your neck?" Damien asked calmly tilting his head. Not a second later, the butler ran out of the room to return back with Mr. Reverale after twenty minutes. "Damien, are we having a late tea party?" Mr. Reverale came to greet but the master of the house had other plans. Spotting the knife that was stuck to the apple on the table, he reached for it to pull it out. Just as Mr. Reverale went to exchange a handshake with him, Damien took hold of his hand to place it on the table. In one swift movement as if he were chopping onions, he chopped the four fingers of the man off his hand making him yelp and cry in pain."No one touches what is mine. I am sure this will remind you the next time you even think about touching her," sighed Damien as if he were tired of telling people to keep their dirty hands off his belongings.
8 87

