《SOLAR INSTAFAMOUS !》003 | spam
Advertisement
Lepas beberapa lamanya abad aku merajuk kena kecam netizen, akhirnya aku dapat 'move on'! Oh yeah! Oh yeah! Korang gembira tak? Mesti korang rindu aku kan? Tak yah cakap pun aku dah tahu.
Macam mana aku boleh ceria pulak? Sebenarnya aku kasihan ngan korang ni, mesti dah kemaruk sangat tunggu aku come back balik. Sebab itulah aku dah tak merajuk dah. Terkenangkan korang.
Taklah, aku tipu je. Kau orang jangan perasan.
Atas faktor dorongan dan sokongan abang-abang aku yang perangai semua cam haram itulah aku menibeh boleh move on!
Diorang siap bagi pesanan kat aku wehhh...
Kau ada? Hahaha, silakan jelly sekain.
-Halia bubuh kicap Jali
-Bubur
-Taufan
-Blaze Amiruddin binti Jali
. -Ais
-Duri
- Solar
Oleh disebabkan aku main IG balik, aku takkan ubah tittle cerita ni. Elok-elok nama cerita 'Solar Instafamous', takkanlah aku nak tukar jadi 'Solar budak hingusan yang susah nak move on'? Kan? Kan?
Jadi, jom kita buka dan log in balik.
Sebelum kita buka, aku nak bagi teka-teki. Apa beza kau ngan dadah?
HAHAHAHAH takde beza, dua-dua buat saya ketagih haa cia.
Oi, kantoi usha aku lagi eh. Cepat gi follow sekarang. Sampai bila lagi aku nak pesan ni?
@solarswaggestguy_
Mana BMW?
( Lupa aku nak kata yang lepas aku kemaruk sakit hati hari tu, aku tak log in-log in lagi dah. )
And then... terpampanglah skrin Instagram dan aku dapat notifications lagi. Mulanya aku teragak-agak nak buka, tapi dengan ucapan Basmallah, akhirnya aku yang berani ni buka jugak noti tu.
Ahhh!
Eh apa tu? Aku pandang bawah, ada suster ngesot tengah pegang kaki aku. Mata kami berlaga sebelum dari mata turun ke hati. Lepas tu aku pandang instagram balik.
mr.icecute Hai Solar. Lama kau tak buka akaun ni lagi.
mr.icecute hai oiii
mr.icecute asemakom Solarr oii
mr.icecute Silent treatment is killing
Advertisement
mr.icecute oii aku ckp ngan ko ni. Apesal ko tak balas ehhg ke aku cakap ngan seluar aku
mr.icecute wei aku ni tgh main game ML ni. Kau nk main ke???
mr.icecute Klau tanak main ML, kita main Among Us nk
mr.icecute Hashtag[email protected]
mr.icecute Wei aku jadi Impostorr weh. Bestnyeee
mr.icecute Tadikan, Hali fikir yang Topan tu impostor, last last dia caya aku, aku khianat dia weh. Lawak giloo XD
akugedikhaha @mr.icecute hye senpai~! notice me plis~
mr.icecute @akugedikhaha pegi mampus
mr.icecute Weeee apesal ko tak bls eh aku srm kau guna psu bunga nnti ko nakmr.
icecute Oiiiuumr.
icecute UWU
mr.icecute bilo lagi ko ta palau aku lagii soll
Wah, ini kerja Ais rupanya.
Aku mati-mati ingatkan ada peminat yang rindu aku pergi komen banyak-banyak tapi rupanya babun ngesot inilah pergi komen banyak-banyak. Buta ke tak tu sampai tak nampak ada butang 'direct message'?
Fake hope emang.
Rasa macam baru makan ayam goreng yang dah celup air longkang ja. Sedihnya tak terkata.
Entah ngesot mana yang datangnya hantu, gagak berkicauan bagaikan pantai memukul ombak, diakhiri dengan jari aku buka akaun instagram milik si Ais yang tak berapa hensem ni. Yalah, kan aku hensem lagi.
@mr.icecute
Post 1 Followers 15.2 m Following 8
I'm Cute~
Aku suka spam
komen kat post
korang tapi janganlah
memandai palau aku.
Nanti aku report pejabat
mufti agama.
Hmmm... aku takde tenaga lagi nak jerit macam kak Ponti. Kak ponti pun tak nak mengaku kalau aku tuduh dia melalak mengaum macam itik pulang dengan ayam.
But...seriously? Hanya satu je post? Apa mendelah yang dia hebat sangat sampaikan followers lebih banyak dari si halia tu? Ya Allah... jambu aku.
Kalau bab tidur, aku tak rasa tu kemahiran. Senang kata, tu kelemahan.
Jadi... aku checklah kat bio dia. Mane tau dia letak jampi ke sampaikan orang banyak sangat follow dia.
Advertisement
Wait.. suka spam? Spam tu apa-
Tibee... sekali lagi kaki aku ditarik hantu ngesot yang berselubung bawah meja.
@akutaktausiapani Ni pendapat aku je.. spam ialah mesej atau komen atau post ke apa benda tu semua yang dibuat secara berulang-ulang.(Betul ke camni eh maksudnya?)
Eh aku tak tanya kau pun. Tapi it's okay, thanks for the information.
Aku tau english aku crack, tak yah gelak. Cringe tau aku tengok.
Jadi... kerja si Ais ni spam komen kat post orang? Sebab tulah banyak sangat yang dia komen kat aku punya post.
Tagune punya Ais. Punah harapan aku bila tengok rupanya kau yang memenuhi noti aku. Takpelah. Sabar je aku ngan kau. Kalau tak dah lama aku kahwinkan kau dengan hantu ngesot bawah meja ni.
Soo kalau kita spam bebanyak cam si Ais ni, followers aku akan mencanak naik ke? Hmm... nak try?
Aku tak tau nak tekan akaun mana untuk spam, jadi aku tekan jelah mana-mana followers si Ais ni. Followers dia bapak banyak.
@quotakunakmampus
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
solarswaggestguy_ hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
Alhamdulillah... selesai dah aku main copy & paste semua ayat ni. Takdelah buang masa aku salin semula ayat haaaa... inilah kegunaan otak yang dikurniakan Allah. Kalau korang mesti korang pergi taip semula ayat yang sama.
Itulah kamu, ada otak tak nak pakai.
Esoknya lagi...
quotakunakmampus Oii taguna! Kenapa kau pegi spam komen kat post aku? Kau tau tak, kau dah langgar akta tamadun Quot pluto sedunia? Kalau disabit kesalahan, kau dikenakan hukuman block mandotari dan bayar 20 sen setiap satu saat.
Empangan air mata aku hampir je pecah. Tapi sebab dah ada orang tanya, aku reply jelah komen dia tu.
quotakunakmampus Oii taguna! Kenapa kau pegi spam komen kat post aku? Kau tau tak, kau dah langgar akta tamadun Quot pluto sedunia? Kalau disabit kesalahan, kau dikenakan hukuman block mandotari dan bayar 20 sen setiap satu saat.
solarswaggestguy_ @quotakunakmampus hai anda disana! Saya Solar Asyhadi Musa, orang paling femes didunia!
Okay dah bai. Aku dah selesaikan tugas aku. Nak tidur jelah memandangkan dah pagi ni. Esok baru aku check maklum balas seorang manusia bernama 'Quot'.
Rancangan ketiga... entah?
Tapi itulah. Walaupun gagal, aku kena berusaha lebih lagi. Bak kata pepatah, kalau kau gagal hari ini tak semestinya kau berjaya esok. Mana tahu kau gagal lagi haa cia.
____________________
Advertisement
- In Serial446 Chapters
Aiming To Be The Best Magician In The World!
Vol 2 is where stuff will get serious.
8 331 - In Serial30 Chapters
The Nexus Games
A litRPG portal fantasy. Alex Kellan has several problems. He's on medical leave, he's being followed by stalkers, and he's alone on Christmas. Unfortunately, things take a turn for the worse when he wakes up in a nightmarish world where most people have magical abilities. Then things get interesting when he's forced to participate in a deadly competition for his freedom... A participant in the Royal Road Writathon challenge .
8 126 - In Serial10 Chapters
NoS: The Crypts in the Shadow (Hiatus)
"What does one expect from caves? Normally, that would entail something like bats, guano and insects in narrow passages, ones that needs to be squeeze through? But... That is not what we found on our expedition deeper into the mysterious cave system, the one under that island, which has stumped scientists for decades... No, there is something else in these dark passages. Something not to be trifled with." -Yandré Skai ~ This is a parallel story that connects to the bigger world I created. One that I'm readying to reveal. ;) It is about two groups of modern humans discovering a great secret, but upon discovery is left without a way to get away from the perils that lurk within the giant network of dark caves. They will need to learn to survive the dangerous new world that they have tread into, all with the hope of finding a way above ground, maybe even a way back. But if they could by force of will find a way to reach the top; would what they find, give them peace, or change something vital in them... ~ Main Genre: Fantasy Epic, Contemporary twist Genres of the series: Adventure, Mystery, Survival, Discovery, thriller. The bigger story is Nights of Sambria and the Wish of light
8 201 - In Serial14 Chapters
MOLTEN
Humans have always been pack creatures, without the pack they wouldn't survive. This makes them reliant on it , and willing to lay down their lives to protect it from anything that can be considered a threat. In the world of ARD,where monsters and demons reside, humans have been constantly challenged and almost brought to extinction . Yet, somehow they survived, they persevered, how? It was all thanks to the three angels and their gift of Rouh, a peculiar power that allows humans to harness the power of elements Wind,Water,Earth,Fire and Life Fantasy , Action , Magic and beautiful violence (Caution: this story contains Violence and Gore) (Art is Done by ME)
8 194 - In Serial348 Chapters
The Blood Prince
Cian Cahlo, a normal graduating high school student--or was he really normal...? In fact, he was actually the son and supposed to be the heir of the considered to be, by far, the deadliest and most infamous family of assassins in the world since ancient times. Was then trained from birth in the art of assassination--however, something unexpected happened. Summoned to another world along with his classmates, but, due to some reason, he was separated from them and then, instead of summoned, he was transmigrated in the body of the lascivious and infamous second prince of the Demon Empire. Watch how Cian would cope up with his supposed to be a mission in this world and make a legend. *** *** ( My first created story so don't be harsh in criticization--Warning though R-18, can be considered a sex story with the MC in play--This will turn into a story with no-hold barrage. Don't say I didn't warn you~)
8 197 - In Serial15 Chapters
The Azure Dragon
A long time ago, there was a dragon of unspeakable power. When he was on the verge of a break through, he fell asleep triguring a shockwave that killed all dieties and immortals in the universe. Now millenniums later he has woken up to a new world. note: curse words are present, no human form, all pictures in this story are not mine and are copied off the internet, bad grammar, I'm not checking this for grammar mistakes. heavaly inspired by: a lot of xianxia novels feel free to comment.
8 186

