《Zoom Proposal || ✔️》Chap 3
Advertisement
❤️
:
මගුලේ සැබෑ ආදරයක් නෙමෙයි යකෝ..සර් නේද ඔය කතා කරන්නෙ..
තෝ මෙච්චර වෙලා කියෙව්වේ mic mute කරන්නෙ නැතුවද 😣😣
Jk එක්ක කෝල් එකේ ඉද්දි මට සර් ගෙ කටහඬ ඇහුනෙ කෝල් එකෙන්..මමත් මාට්ටු දැන් .
.
.
:
fuck ..මගෙ මයික් On 😭
🐰
දඩි බිඩි ගාලා කෝල් එකත් කට් කරලා ලෙක් එකෙනුත් ලීව් වෙලා ලැප් ඔකත් ඕෆ් කලේ හදිස්සියේ වෙන කරන්න දෙයක් මතක් උනේ නැති නිසා ..
දවස් තුනක්ම ලෙක්චර් එක කට් කලේ වෙච්ච නෝන්ඩිය වහ ගන්න ..යකෝ උන දේ හැටියට රෙදි නැතුව පාරෙ දුවන එක මීට වඩා නම්බුයි ..
ඒ දවස් ටිකේම ජිමිනා තමයි මට පාඩම් ටික කියලා දුන්නෙ..ලෙක් එන්න කියලා ඌ බල කරේ නැති එකත් මට ලොකු සහනයක් උනා ..
:
ඒ..කුකියා. සර් උඹ ගැන ඇහුවා බන්
අදත් ..ඇයි ඇහුවා ලෙක්චර් එකට එන්නෙ
නැත්තේ ..එදා වෙච්ච දේ නිසා නන් ඒ ගැන හිතන්නෙ නැතුව එන්න කියන්න කිව්වා ..
:
උඹ මොකක්ද කිව්වේ ඉතිම්ම් ..
:
මන් කිව්වා උඹේ උණ්ඩුකපුච්චේ හිලක් කියලා දැන් මරණාසන්නයි කියලා..
තෝත් අහන්නෙ මාර කතා..මන් වෙන
මොනවා කියන්නද බල්ලෝ..හා සර් කියලා පෝන් එක තිබ්බා ..
:
හිල 😒 කිව්වා කියලා හිතා ගනින්..තියහන් පෝන් එක ...
තව දවස් දෙකක්ම උලමා වගේ බලාගෙන ඉදියේ ලබන සතියෙ ඉදන්ම ලෙක්චර් එකට යනවා කියලා හිතාගෙන..
🐯 යුනිවර්සිටි එකේ මගෙ පළවෙනි පත්වීම අරගෙන ගිගින් පළවෙනිම ලෙක්චර් එක කරන්න උනේ ඒ පිස්සගේ batch එකට.. අනිත් ළමයි පාඩුවෙ අහන් ඉදියත් එක විදිහකට ඉන්න බැරුව නලියන එකෙක් ව දැකලා ඒ දිහා බලද්දියි දැක්කේ මේ පොඩි කොල්ලව..
දවසින් දවස උනේ මේකගෙ පිස්සු වැඩ වලට ආදරේ හිතෙන එක.. ඒත් මට ඒක හිතේම තියාගෙන දුක් විඳින්න උනේ එයා මගෙ ගෝලයා උන නිසා ..
දවසට එක පාරක්වත් දැක්කෙ නැතත් පුදුම දුකක් එදාට හිතේ තිබුනේ..
කැමැත්ත අහන්න සිය දහස් පාරක් හිතුනත් එයාට මගෙ වයස ප්රශ්නයක් වෙයි කියලත් ලොකු බයක් තිබුනා..
එයාට 22 යි මට 27 යී..
ශික් අෆ්ෆා මට මේක කලින් මතක් උනේ නෑනේ..මෙතන මහ ලොකු ගැප් එකක් නෑනේ 😑😑
මන් ඒ පිස්සු හා පැටියා ගැන දවස ගානේ හිතද්දි අහම්බෙන් හරි මයික් එක ඔන් කරගෙන කියපු ටිකෙන් මට දැනුනේ පුදුම සතුටක්.. මොකද එයාගෙ හිතෙත් මං ගැන අදහසක් තියෙනවා කියලා මං දැන ගත්තනේ ..
Advertisement
ඒත් එදායින් පස්සේ ලෙක් එකට ජොයින් උනේ නැත්තේ ඇයි දන්නෙ නෑ..ලැජ්ජාවටද නැත්තන් කරදරයක්ද ?? ඒත් කරදරයක් නම් එයාගෙ යාලුවා කතා කරපු වෙලේ කියනවනේ..
නම්බර් එකත් ගහලා dial කරනවද නැද්ද කියලා සිය පාරක් විතර හිතලා ඕනි එකක් කියලා කතා කලේ ඇත්තටම එයාට කරදරයක් ද කියලා දැන ගන්න ඕනි උන නිසා ..
🐰 සතියකට පස්සේ ලොග් වෙන්න යද්දි දැක්කේ අද ලෙක්චර් එක කැන්සල් කියලා දාලා තිබුන මැසේජ් එක..
මන් අනිත් අතට අහපවු ඇදට පැන්නේ තව ටිකක් නිදා ගන්න ..
Unknown number ..
ඒ පාර මොන මගුලක් ද පාත් වෙන්න යන්නේ...කොයිකටත් කියලා ආන්ස්වර් කලා
:
hellow ..
: Hellow.. joungkook මන් taehyung ..
Wait a min..
මන් එක පාරට ඇදෙන් නැගිට්ටේ තාම නිදි මතේ නිසා ද මෙහෙම දැනෙන්නෙ කියලා sure නැති නිසා ...අහපවු පෝන් එක අතට අරන් බලලා පොඩ්ඩක් උගුර පාදගෙන කතා කලේ නොන්ඩි වෙන්න බැරි නිසා...
:
hellow sir , කියන්න.. sir ට කොහෙන්ද මගෙ නම්බර් එක..
:
අහ්හ් හා මේ..මමයි කෝල එක ගත්තේ..ඒක නිසස් පොඩ්ඩක් ඉන්න මන් කතා කරනකන්...
:
හි හී...හා සර් ඇයි ගත්තේ ඉතින්..
:
දැන් කියන්න මට ඇයි ඔයා වැඩ පාඩු කරගත්තේ ..එදා සිද්ද උන දේ නිසාද..
:
අහ්හ් මේ..ම්ම්ම් ...
රෙද්ද .ඕනි වෙලාවට මේ මොලෙන් කිසිම වැඩක් නෑ..ඔව්ව් කියන්නත් බෑ ඒකට අහපවු චාටර් එක එතකොට ..මොකක්ද අඩේ මන් කියන්නේ ..😭😭
:
අනේ නෑ සර් ..මේකයි..
මන් එන්න ඉදියේ..ඒත් මගෙ අසනීපේ ටිකක් වැඩි උනා එදා දවල්...ඉතින් හොස්පිට්ල් ඇඩ්මීට් වෙලා ඉදලා අදයි ගෙදර ආවේ...
ඔය වැඩ කලේ නියමෙට ..මට හිතුවට වඩා මොලේ තියෙනවනේ 😌😌
:
What..?? මොකක්ද ඔය කියන්නේ .මොකක් වෙලාද හොස්පිට්ල් ඉදියේ ..ඔයාගෙ යාලුවට කතා කලාම එයාවත් ඒ ගැන කිව්වෙ නෑනේ..
:
අහ්හ් සර්...මමයි කිව්වේ කාටවත් කියන්න එපා කියලා ..නිකන් කරදර කරන්න ඕනි නෑනේ වෙන අයට..
:
කියනවා මන් පිට එකෙක්ද..මන් දැන ගත්තට මොකක් වෙනවද අහ්හ්..
මොකක්ද අසනීපේ දැන් වත් කියනවද කරුණාකරලා..
:
නෑ සර් එහෙම නෙමෙයි ..මං එදා කිව්වෙ ඇත්ත..මං සර්ට ආදරෙයි ..ඒත් මට ඒක සර්ට කියා ගන්න බැරි උනේ මගේ මේ ලෙඩේ නිසා . ඒ බය නිසාම ඉවසන් ඉද්දි මගෙ අතින් මයික් ඔන් වෙලා සර් හැමදේම දැන ගෙන..මට බය හිතුනා කවදා හරි සර් මට ලං වෙලා මගේ ලෙඩේ නිසා මං නැති උන දවසක අන්තිමට සර් ට විදවන්න වෙයි කියලා .
:
මමත් ආදරෙයි දෙයියනේ ආදරෙයි ..අද ඊයේ නෙමෙයි දැක්ක පලවෙනි දවසෙ ඉදලා..ඒත් මොකක්ද දැන් මේ ඔයා කියන කතාවේ තේරුම ..මාව පිස්සෙක් කරන්නෙ නැතුව කියන්න ...
: sir..r..
.
.
.
මට cancer එකක්..
==============================
Sorry පරක්කු උනාට ..
තව එක episode එකයි....
ඒකෙන් හම්බෙමු..
Borahae💜
Advertisement
- In Serial56 Chapters
The Bad Boy's Toy | ✔️
"I'm not it, I'm not her. I won't fall for this monster. I won't be the Bad Boy's Toy."Ashley Airwood.Perfect Grades. Perfect Daughter. Perfect Sister. Perfect good girl.Bain White. Bad reputation. Bad player habits. Bad temper. Very Bad Boy.Enjoy!
8 114 - In Serial49 Chapters
The Light You Give
I place my hand on his leg to calm down his agitated tapping, he flicks me a knowing smile."Stealing my moves Lace?" Seth asks flicking me an award winning smile.That fucking smile."I own your moves Nixon." I reply.I go to pull my hand away but Seth's leg immediately starts bouncing again. I place my hand on his leg again giving him a sideways glance.I see the corner of his lips tug into a little smile.I see your game Seth Nixon.Lacey Carter, Captain of the Cheerleading team, Captain of the Soccer team, Near perfect GPA, lives in a wealthy part of town, has guys at her beck and call, has a secret. One so dark and twisted, no one could ever guess it. Hiding it from the world, unwillingly, a concept she drew from her mother's prideful ignorance.Seth Nixon. Lacey's best friends twin brother. Player of the school, the guy who has a new girlfriend every month, Captain of the football team, Captain of the boys Soccer team. The guy who has always been around Lacey, teasing her, joking with her, laughing at her. He's about to find himself tangled up in Lacey's secret. Line's are crossed that can never be uncrossed. When everything feels like it's going downhill for Lacey and Seth, can they show each other the glimpse of light at the end of the tunnel? Or will their flirting and sexual tension be a temporary distraction in their harsh realities.Best rankings:#1 in NewAdult #6 in TeenFiction#3 in Anxiety #6 in Depression#1 in fake#1 in perfect#2 in party#1 in teen romance#4 in coming of age#1 in struggle#3 in trigger warning #13 in mental health#2 in sarcasm#1 in featured
8 130 - In Serial42 Chapters
a set-up
xiao x reader." when two friend groups decide to team together and try setting up two people together. those two people just so happened to be xiao and you. "- au modern- 7/6/2022- 7/26/2022thank you for the good times
8 103 - In Serial23 Chapters
The Family (VOL. 1)
Matilda and her boyfriend Matt are injured in a car crash and left stranded in the rural backwoods of Texas. All the commotion draws the deadly attention of a sinister family of cannibals who capture Matilda and Matt, separating them from one another until the mute butcher can take care of them. Matilda offers to teach him sign language in order to gain his trust and escape, but instead, she gains something else. His devotion.
8 212 - In Serial70 Chapters
WOLF MOON
Kassi was a normal girl living in a normal town until one day her mom drops her and her brother off at their estrange grandfathers house for no reason. Now not only does she have to adjust to her new life and school, she also has to avoid the weird looks the "In-Crowd" gives her on top of avoiding their majorly hot Bad Boy leader. Rhys is tired of watching all his friends find their mates before he does. He is tired of being known as the Mateless Alpha and just as he starts to give up hope, his beautiful mate falls in his arms. Literally... Join Kassi and Rhys as they journey through life, love, and heartbreak. ~~~~~~~"Beautiful" he murmured as he traced a finger against my blushing cheek I gasped and pushed against his broad shoulders His eyes narrowed before his grasp tightened on my waist "Mine"*I DO NOT OWN ANY OF THE IMAGES IN MY BOOKBook 1 of 3 of the MOON Series
8 107 - In Serial74 Chapters
The Guy Next Door (COMPLETED)
"Every good girl wants a bad boy who is good only for her." "Every bad boy wants a good girl who is bad only for him." "Whenever you are looking for love don't look too far he might be right next door." Clara Wilson is your typical clichéd teen fiction protagonist with exactly two friends, no social life and a 4.0 GPA. She has been in love with Alec Evans, the unattainabley popular football quarterback and her next door neighbour forever. She thinks she's in for a quiet senior year until Jake Henderson arrives. Bad boy extraordinaire, he's arrogant, rude, undeniably gorgeous and shares a past with Clara that she wants to do nothing more than to forget.Caught between two boys, her life is turned upside down in the most ridiculous of ways. But maybe in the midst of all the confusion and chaos she finds not only love but also herself. Romance #2
8 104

