《[C]Seksa seorang isteri ✔ •Park Jimin•》Bab 6
Advertisement
Jimin memasuki rumah dan ternampak Yoorin yang sedang menonton cerita drama English di kaca televisyen.
Jimin meletakkan briefcase di atas meja lalu duduk di sebelah Yoorin.Dengan selambanya,Jimin merampas remote TV dari tangan Yoorin lalu menukar rancangan drama English tadi ke channel bola sepak.
"Hey!!!Tukar balik!!!Saya belum habis tengok drama tadi" Yoorin cuba merampas remote TV dari tangan Jimin.Jimin mengangkat remote tersebut tinggi-tinggi lalu menyelit lidahnya,mengejek Yoorin.
"Kesian,pendek!No way!TV ni aku punya.So,suka hati aku lah nak tukar rancangan.Ingat sikit!Kau tu menumpang,isteri sementara je.Perempuan simpanan aku" Kata Jimin selamba.
"Ish,tak kira.Bagilah balik Jimin" Dengan perasaan geram,Yoorin menolak tubuh Jimin jatuh dari sofa dan tak dijangka Jimin menarik Yoorin jatuh sekali sehingga menyebabkan Yoorin terjatuh di atas Jimin.
Mata mereka bertembung dengan nafas yang tidak teratur.Jimin terdiam.Melihat wajah isterinya,tidak semena-mena membuatkan jantungnya berdebar-debar.Tidak disangka,isterinya memiliki wajah yang anggun dan comel.
"Eherm,bangun dari badan aku please" Dengan dingin,Jimin menolak tubuh Yoorin ketepi dengan lembut dan terus naik ke atas meninggalkan Yoorin terkebil-kebil hairan.
_______________
"Jimin tu dah kenapa nyah?Tetiba muka merah,pastu langsung tak minta maaf.Tak gentle man langsung.Menyesal aku kahwin dengan dia....Aip!Asal aku cakap camtu?!Dia husband aku lah!" Yoorin membebel sendirian lalu bangun,menutup televisyen lalu segera ke dapur untuk buat makan malam khas untuk suaminya yang tercinta.
Eh?Bukan suami tercinta.Suami durjana.Hshshshs!!!
________________
Suasana di dapur kelihatan janggal dengan Jimin yang tengah makan.Dalam diam-diam,dia memuji keenakan makanan yang dimasak oleh Yoorin sehingga berkali-kali dia menambah nasi.
Yoorin dalam diam tersenyum,melihat Jimin yang begitu gelojoh melahap makanan yang dimasaknya.Ego!Macamlah dia tidak tahu bahawa makanan yang dimasaknya sebelum ni,dalam diam,Jimin curi-curi makan.
Alahai, suami siapa yang comel ni,cepat ambil sebelum Yoorin culik dia buat jadi rendang itik.Hshshs!!!Eh?!Dia memanv suami aku!
Advertisement
"OHOK!OHOK!WEYH!AIR WEYH!AKU TERCEKIK!OHOK!OHOK!"
"YAH!AWAK NI TAK BOLEH KE MAKAN PERLAHAN!JANGAN GELOJOH!MAKANAN TU TAK LARI PUN!" Segera Yoorin mencapai gelas lalu menuang air masak ke dalam gelas.
Dengan cepat,Jimin merampas gelas tersebut lalu diteguknya rakus.Dengan selambanya,Jimin bersendawa kuat membuatkan Yoorin terkejut.
"Emm,aku dah kenyang.Nah pinggan,pergi cuci.Aku nak tidur" Dengan selambanya,pinggan dan cawan tersebut ditinggalkan begitu sahaja,membuatkan Yoorin yang disitu sudah menyumpah seranah terhadap suaminya.
Aip,Yoorin!Tu husband kau,jangan derhaka!
______________
"What you lookin at?What you what you what you lookin at"
Yoorin bergumam mendengar Lagu Lee Sserafim Fearless sambil mengarang jalan ceritanya untuk dipublishkan menjadi sebuah buku.Cita-cita menjadi seorang penulis itu yang dia impikan sejak dia masih kecil.
Jam sudah menunjukkan pukul 12 malam namun Yoorin masih lagi berdiam diri mencari idea untuk mengarang ceritanya.Suasana ketika itu kelihatan seram ditambah lagi dengan bunyi cengkerik bersahut-sahutan serta bunyi burung hantu.
"Hah!Aku ada idea!" Baru sahaja Yoorin ingin menaip....
TOK!TOK!TOK!TOK!
Yoorin menghela nafas geram.Baru idea datang tadi,tetiba kena ganggu salah timing.
"WOI!TAK BOLEH KETUK PERLAHAN KE,WAHAI HANTU DURJANA!JANGAN KACAU AKU BOLEH TAK?!TAK PENAT KE ASYIK KACAU AKU?!GI AH KACAU ORANG LAIN!"
"OI!BUKA PINTU!AKU NI JIMIN!"
Yoorin menghela nafas.Jimin paduhal.Ingatkan hantu sebab yelah.Sebelum ni,kena kacau dengan benda tu tapi heh!Ini Min Yoorin lah!Tak takut langsung dengan hantu!
Yoorin segera membuka pintu dan muncul lah wajah Jimin yang hensem bak bidadara namun wajah tersebut kelihatan resah seperti ada sesuatu membelenggu fikiran lelaki tersebut.
"Wae....
"KITA DALAM MASALAH BESAR!ADIK AKU NAK DATANG WEYH!"
"HAH?!"
_______________
"Kita kena angkut semua barang kau masuk dalam bilik aku"
"Tapi barang saya ban....
Advertisement
"Aku tolong kau!And aku nak kau panggil aku abang depan adik aku nanti.Kita tunjuk lagak mesra kita supaya adik aku tak tahu hubungan kita tak akrab.Jangan risau.Lepas adik aku balik,aku tolong kau susun barang kau balik gi bilik lama kau" Jimin segera bangun lalu mengangkat barang-barang Yoorin masuk ke dalam biliknya.
Yoorin menghela nafas.Dalam hatinya sedikit terkilan kerana Jimin tidak mencintainya seperti dia yang pada saat ini mencintai Jimin sejak Dari dia diangkat menjadi keluarga Jimin.Dia cuma berharap yang suatu hari nanti dia....
Tidak membenci Jimin.....
Pada saat ini,dia harus bersabar.Tabah dalam menempuh segala masalah yang dia hadapi.Dia berharap,suatu hari nanti,dia dapat menawan hati Jimin kembali.Dia taking meskipun dia tahu,Jimin tidak akan pernah membuka pintu hati untuknya.
Advertisement
- In Serial117 Chapters
Serpent's Kiss
Duty to the clan is the first lesson every Serpent child learns. Yeijiro, born with no gifts and lacking the skills most valued by the Serpent, has turned his back on that duty, joining the Imperial Marshals to offer direct service to the Emperor herself. As daughter of the Prime Minister of the Dragon clan, Corinne knows her duty as well, but when a fight with a demon puts Corinne on leave from her beloved Phoenix Guard, her mother takes that opportunity to drag Corinne into the political landscape Corinne has worked all her life to avoid. A conspiracy against the life of the Emperor sees Corinne and Yeijiro working together, both thrown into the deep end of the Imperial Court, a world of intrigue and sex where all five clans vie for power. Yeijiro’s loyalties are put into question as he must now prove himself to both the Lord Marshal and to Miyōshi Tōru, lord of the clan Yeijiro renounced. While Corinne is drawn into a world of desire and decadence by a mysterious patron who is quite certainly more dangerous than she appears. Yeijiro and Corinne must find a way to balance the duty they owe their clans against the growing desires of their hearts, or risk not only their own lives, but the life of the Emperor herself. READ THIS BOOK IF YOU WANT: BL; yuri; lots of hot, steamy sex embedded in an exciting space opera story; epic stories with many points of view; romances that play out over years, with all the ups and downs you'd expect; a rich, complex fantasy world of intrigue and adventure; fancy clothes; swordfights; demons; sex parties Updates every Monday and Thursday.
8 169 - In Serial6 Chapters
Landlord
Story of a boy who will lord over the universe, he starts with rabbits, then the sovereigns of other planets. Between that, he learns how to love, leads humans to safety and sometimes starts a new railroad project to carry goods. He sought to find out why and how did everything started.
8 88 - In Serial45 Chapters
Gentle Turbulence - Uchiha Madara Love Story
Uchiha Madara.He was one person that every single person in the world feared, right? WRONG!! There was one person, a very ordinary person who absolutely loved to annoy him to no end! Hard headed, prideful, never backing down with a fight; our Jung Mi Ho was the one person you could count on to send him into shock with sassy and comedic back answers!Of course, being Uchiha Madara, Mi Ho will obviously have difficulties handling him. Read on to see Madara as he deals with this loud mouthed and adamant girl that he surprisingly has a strange interest for!~~~~~~~~~~Naruto and all its franchise (C) Masashi KishimotoOC and creative plot (C) Midnight_Lilac
8 186 - In Serial44 Chapters
The Truth Untold | BTS | Vampire AU
{COMPLETED✔}"Stop this please," I begged earning a chuckle from him."We haven't even started yet."..A twisted fairytale in which Y/n discovers her own life secrets.#1 horror#4 fanfiction#5 horror-thriller#7 wattpad#10 ksj#14 jhs
8 224 - In Serial114 Chapters
The Flash GIF Imagines
This is really just a book of imagines that are based off of GIFs. I do almost all characters from the Flash TV show that people have an interest in. For example:-Villains-Barry Allen, Earth 1 and 2-Wally West-H.R. and Harry-Caitlin-Iris-RalphAnd many more
8 146 - In Serial17 Chapters
Barbie Driver
What will Happen when one the strongest Alpha Karan shergill will find out that his Mate... which he is trying to find from Many years is a small baby...He has just turned 18 and she.... she is just a few weeks old.... peep into know more(Inspired from an English writer's stories(Barbie Driver)
8 190

